The internet home for Hoos anywhere and everywhere.

Virginia Football Board

Insert a Link

Enter the title of the link here:


Enter the full web address of the link here -- include the "http://" part:


Show Post Box
  NFL Auction for Charity ** -- Mg234 01/20/2019 9:41PM
  Yep ** -- Trigon 01/20/2019 9:45PM
  - there goes the 2-minute warning .... ** -- Trigon 01/20/2019 9:41PM
  LOL. Yes ** -- gfhoo 01/20/2019 9:40PM
   Again, I hate to blame Refs for losses -- Cyborg Hoo 01/20/2019 9:39PM
 
  
Shut up Tony.. damn he’s annoying. ** -- hooville1 01/20/2019 9:39PM
  He's right...about everything. ** -- DMcGee 01/20/2019 9:40PM
  He knows football but can be annoying. ** -- Hoos Operator 01/20/2019 9:40PM
  Yes he does but he loves to hear his voice ** -- hooville1 01/20/2019 9:40PM
 
  
Let’s just give the game to the Chiefs. -- refuhoostolose 01/20/2019 9:39PM
  Lmao ** -- HoozDaMan 01/20/2019 9:41PM
  Haha ** -- DMcGee 01/20/2019 9:40PM
  Plenty of time for Brady ** -- hooyorkcity 01/20/2019 9:40PM
  I’m sorry what??? Zion is that you ** -- RChooNnoke 01/20/2019 9:39PM
  Lol Pats fan complaining about refs. ** -- 2001Hoo 01/20/2019 9:39PM
  Lol ** -- sammyrags 01/20/2019 9:39PM
  NFL Referees failed the game today ** -- Mg234 01/20/2019 9:39PM
 
  
Scored too quickly ** -- 79 Wahoo 01/20/2019 9:39PM
  TWSS ** -- Mad Bowl Hoo 01/20/2019 9:39PM
  TWSS ** -- Spudnut 01/20/2019 9:39PM
   Brady Time (tm) ** -- DMcGee 01/20/2019 9:38PM
   Left Brady waaaaaaay too much time ** -- hooincarolina 01/20/2019 9:38PM
 
  
That should’ve been called the pick ** -- hooyorkcity 01/20/2019 9:38PM
  Great replay work by cbs there. ** -- KCHoo 01/20/2019 9:39PM
   Mahomes performing like a vet ** -- hooville1 01/20/2019 9:38PM
 
  
Gave than SOB Brady too much time. ** -- WahooRQ 01/20/2019 9:38PM
  He’s so Dreamy! ** -- C-BUS Hoo Fan 01/20/2019 9:40PM
   Brady is licking his chops on the sidelines. ** -- Hoos Operator 01/20/2019 9:38PM
   Too much time... ** -- CDCHoo 01/20/2019 9:38PM
 
  
Brady gets one more chance ** -- TheRock 01/20/2019 9:38PM
   Should be offensive interference on KC ** -- PK German 01/20/2019 9:38PM
 
  
So this ref crew won’t ever see a playoff game again ** -- SoCalWahoo 01/20/2019 9:38PM
  Truly egregious ** -- 223 Page 01/20/2019 9:38PM
  That pick play was really bad ** -- SoCalWahoo 01/20/2019 9:39PM
 
  
They’re gonna score too soon. ** -- WAYoVerraTed 01/20/2019 9:38PM
  Yes they did ** -- hooville1 01/20/2019 9:38PM
  Yep ** -- Spudnut 01/20/2019 9:38PM
 
  
Chiefs are going to leave Brady time here. ** -- KCHoo 01/20/2019 9:38PM
  Yep - was that pick play legal? ** -- Trigon 01/20/2019 9:38PM
   Well, you probably shoulda let him score there ** -- DurhamCav 01/20/2019 9:37PM
   Terrible decision. Lucky that wasnt ballgame ** -- WahooRQ 01/20/2019 9:37PM
   Hoisted on their own petard. The Brady rule ** -- hooincarolina 01/20/2019 9:37PM
   If he holds onto that, game over.... ** -- DurhamCav 01/20/2019 9:37PM
   Mahomes holding the ball forever ** -- RChooNnoke 01/20/2019 9:37PM
 
  
Should have been picked ** -- TheRock 01/20/2019 9:36PM
  Yup. Gonna regret that one in a big way ** -- Boris HOOinski 01/20/2019 9:37PM
 
  
PI call was weak (i’m biased though) ** -- Boris HOOinski 01/20/2019 9:36PM
 
  
That's the Brady roughing call ** -- gfhoo 01/20/2019 9:36PM
  Didn’t it happen at arrowhead, too? ** -- RChooNnoke 01/20/2019 9:37PM
  Can't remember ** -- gfhoo 01/20/2019 9:38PM
   The NFL is a joke ** -- 28thandStonewall 01/20/2019 9:36PM
  Looked like an old fashioned sack to me ** -- EC Hoo 01/20/2019 9:38PM
  Was a knee blaster ** -- DMcGee 01/20/2019 9:39PM
  Bronco disciple ** -- 2001Hoo 01/20/2019 9:37PM
  F NE ** -- sammyrags 01/20/2019 9:37PM
  Uh that’s Bronco's former stud ** -- SoCalWahoo 01/20/2019 9:36PM
   All the penalties on New England now , woah ** -- TheRock 01/20/2019 9:36PM
 
  
LOL, KC DB's holding NE all night ** -- SoCalWahoo 01/20/2019 9:36PM
  Uneven application certainly ** -- TheRock 01/20/2019 9:36PM
   This is crazy ** -- hooville1 01/20/2019 9:35PM

Get the Sabre Edge!

Subscribe to TheSabre.com!
vm311